2015-08-31

Sunnuntai kahvittelua

Rakas ystäväpariskunta tuli pyörähtämään meidän luonamme eilen pienen poikansa kanssa. Minä tutustuin heihin avomieheni kautta noin seitsemän vuotta sitten, mutta nykyään he ovat minulle aivan yhtä rakkaita ja olen saanut itselleni kaksi todella hyvää ystävää. Olemme itseasiassa tämän rouvan kanssa toteuttamassa marraskuussa valokuvaussessiosta, jossa pääosassa on minun mahani, jotta saisin roppakaupalla sellaisia kauniita raskauskuvia. Odotan innolla tulevaa, sillä ystäväni on alkaa pian käymään valokuvauskurssilla ja ottaa tämän harrastuksen todella tosissaan. Näin ollen, yksi sunnuntaisen kahvihetken puheenaiheista käsitteli juuri tätä kuvaussessiota. Toinen suosittu puheenaihe oli armeija, sillä minun rakkaani on viettänyt viime viikon armeijan maastokuvioissa.
Aamulla siivosimme avomieheni kanssa, sekä vieraita varten, että myös pyyhkiäksemme tarpeellisen viikkosiivouksen To do-listasta. Minä katoin pöytään kahvit ja vaikka olenkin innokas leipuri, niin tänään lautaselle päätyi Pirkan esipaistettuja sitruunatäyteisiä croisantteja. Eivät ne onneksi ihan murska-arvostelua saaneet vierailta, joten kaiketi ne maistuivat ihan hyviltä. Jos sitä ensi kerralla sitten ihan kotitekoista pullaa. :)
Hyvää uutta viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti