Uutta keittiöön

syyskuuta 23, 2015

Minä olen tänään harrastanut siivoamista ja piensisustamista. Tässä kuluneen vuoden aikana olen huomannut kaipaavani tänne kotiin hieman neutraalimpaa ilmettä, kun taas aiemmin olen hamstrannut ympärilleni tolkuttomasti värejä. No, kävin eilen pyörähtämässä Tigerissa. Siltä reissulta ei tarttunut mukaan mitään, mutta silmään iski pari juttua, jotka jäivät sitten myös mieleen. Nykyisin oloni on melkoisen tukala tämän vatsani kanssa ja minun on vaikea nukahtaa, joten illat menevät enemmän tai vähemmän pyöriessä.  Siinä samalla ehtii miettiä vähän kaikkea, kuten sisustusta. ;) Eihän siinä sitten auttanut kuin palata tänään siivoamisen ohessa takaisin Tigeriin ja napata sieltä mukaan hieman somistusta syyskotiin. Nyt minulla onkin esitellä teille muutama ennen ja jälkeen-postaus.

Tältä näyttää pätkä meidän keittiönssä se osa työtasoa, millä me tehdään yleensä kaikki. On punaista leipäkoria, muffinssi-ruukkua ja punaista tilpehööriruukkua. Kuten sanoin, haluaisin ilmettä hieman neutraalimmaksi. Lisäksi, tuo punainen leipäkori sopii minusta paremmin jouluun ja olen jo hetken aikaa katsellut sille sijaista.
Ennen.
Tällaista siis sain aikaan;
Jälkeen.
Poissa on punainen väri. Leipäkori tulee todennäköisesti jälleen käyttöön joulukattauksessa ja ruukku saa toimittaa tilpehöörivaraston virkaa jossain muualla. Molemmat korit ovat peräisin Tigerista. Tuo hedelmäkori on kyllä ehdoton lemppari jo nyt. Olen huomannut, silmäileväni muutenkin vastaavanlaisia tuotteita. Hintaa näillä tuotteilla taisi kumpaisellakin olla huikeat 4€. Eli ei kovinkaan paljon ja minusta työtason ilme muuttui kerta heitolla.
Tuo valkoinen ruukku on ollut meillä iät ja ajat. Jotain tappamaani kukka raukkaa varten minä olen sen aikanaan ostanut. Nyt se ajaa tuossa nurkassa tippi-/tilpehööripurkin virkaa. Miehelläni on tapana tyhjentää yleensä taskunsa pöydälle ja olemme todenneet tuollaisen korkeareunaisen kulhon olevan ihan tarpeellinen meillä. Muuten meidän pöytämme käytännössä katsoen hukkuisi kaikkeen siihen, mitä tuon minun raksaduunarini taskuista löytyy. Valkoinen on mukavan neutraali ja hukkuu hieman paremmin taustaan, kuin se aikaisempi kirkkaanpunainen ruukku.

Tässä vielä pari kamerani erikoisasetuksilla otettua taidekuvaa. Jostain syystä olen aivan hulluna varsinkin näihin tummiin, mustavalkoisiin valokuviin ja niitä tulee napsittua melkein joka välissä.


You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Oi vitsi miten mageet! Just puhuttiin et pitäis lähteä käymään Tigerissa,nythän sieltä löytyy jopa ostettavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kivat. Miettii kuitenkin, että vastaavanlaisia "rautalanka" tuotteita, myydään designina monella kymmenellä eurolla. Tulee halvemmaksi piipahtaa Tigerissa. ;)

      Poista
  2. Tiger on kyllä huippu paikka. Ei sieltä koskaa tyhjin käsin tule lähdettyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiger on vaarallinen paikka, juuri siitä syystä. Se tietää aina rahan menoa, vaikka siellä onkin aivan törkyhalpaa. :D

      Poista