2015-11-23

Vauvakutsut

Nyt on ollut niin vauhdikas ja työntäyteinen viikonloppu, että on jäänyt blogi taasen vähän taka-alalle. Perjantaina olimme nimittäin äitini kanssa Ikeassa, josta meille kotiutui muun muassa pinnasänky ja lipasto, joka ajaa asiansa niin vauvan vaatesäilytyksen, että hoitopöydän saralla. Perjantai ilta ja lauantai päivä meni sitten Ikean ohjeita lukiessa ja ruuveja väännellessä. Kunhan saan tavarat hieman parempaan jäjestykseen ja valokuvaamaan päivänvalossa, laitan näistä ihan kunnon postausta tulemaan. Olen jo aiemmin kertonut Vauvalle ja Meidän tuleva pinnasänky-postauksissa, mitä meille on ollut hankintalistalla, joten niistä voi käydä tarkastamassa mitä on ollut suunnitteilla.

Sunnuntaina minua odotti sitten yllätys, vaikkakin mieheni hieman epäilyttävä käytös olikin herättänyt huomioni jo lauantaina. Kun raskauteni tuli tietoon ja pääsin kertomaan siitä ystävilleni, pyysin vauvan tulevilta kummitädeiltä erästä asiaa. Toivoin, että he järjestäisivät minulle yllätyksenä vauvakutsut. Sovimme, että minä tekisin vain vieraslistan valmiiksi ja mitään muuta en saisi sitten juhlista tietää ennen h-hetkeä. Ja niinhän siinä sitten kävi, että minut sitten yllätettiin. Olin jo miettinyt muutamaan kertaan, kun laskettu aikani on tässä lähentynyt kovaa vauhtia, että näinköhän juhlia kuitenkaan järjestetään. Ja vaikka mieheni käytös herättikin epäilyksiä, en olisi lähtenyt lottoamaan niiden perusteella.
Paikalla oli iso osa niistä, jotka olin itse vieraslistalle kirjoittanut, omaa, rakasta äitiäni myöten ja parasta taisi olla se, kun minun ei tarvinnut laittaa rikkaa ristiin valmistelujen eteen. (Vaikka juhlia tykkäänkin järjestää ja aluksi olikin vaikeaa pysytellä poissa keittiöstä.) Minua lahjottiin, sain oman vaippakakkuni ja laitettiin maistamaan sokkona soseita, sekä testattiin vaipanvaihtotaitojani (sekin sokkona!!). Kirsikkana kakun päällä oli kasvo- ja jalkahoito äitini toteuttamana, mikä tarkoitti tietenkin sitä, että ne tehtiin Foreverin tuotteilla. ;) Parasta kuitenkin oli, että niin moni minulle rakas pääsi paikalle ja sain nauttia heidän seurastaan vielä ennen synnytystä. Parempia juhlia en olisi itselleni voinut toivoakaan. Kiitos!

Laitan blogiin kuvia juhlista jahka ne kulkeutuvat minulle asti. Minä kun tosiaan sain vain juhlia ja muut hoitivat myös muistojen tallettamisen.

2 kommenttia:

  1. Olipa kiva yllätys ja mahtava vaippakakku :) Sillä pääsee hyvin alkuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yllätys oli tosiaan ihan huippu, vaikka juhlien alunperin idea olikin lähtöisin minulta itseltäni. Ystäväni ja läheiseni tosiaan pistivät parastaan juhlien kanssa.

      Poista