2016-03-23

Taideblogi?

Mä en ole nyt pariin päivään avannut tai edes ajatellut bloggeria, vaan keskittynyt niihin muihin rakkaisiin harrastuksiin, jotka jäävät silloin tällöin blogin vuoksi vähän vähemmälle. Bloggaaminen kun on melko aikaa vievä harrastus. Lisäksi vauvan kanssa aikaa ei ole aivan kaikkeen. Viimeiset pari päivää olen kuitenkin keskittynyt roolipelaamiseen ja ennen kaikkea piirtämiseen. Jos en ole sitä aiemmin maininnut niin, kyllä, olen pesunkestävä nörtti ja ylpeä siitä.


Piirtäminen on minun pitkäaikaisin ja ehdottomasti kaikkein rakkain harrastukseni. En muista aikaa jolloin en olisi piirtänyt. Lapsena piirsin kaiken vapaa-aikani. Nykyisin piirrän vähän vähemmän, mutta yritän löytää aikaa sillekin ja saada aikaan edes jotain. Se on myös harrastus, johon on mennyt myös kaikkein eniten rahaa. Paperit, kynät, tussit, valopöydät, viivoittimet... Uskaltaisin kuitenkin veikata, että veljieni lätkäharrastukset ovat kuitenkin vetäneet voiton tästäkin.

Kun saan joskus jotain valmiiksi asti ja julkaisukelpoisesksi, pistän niitä varmasti tännekin näytille. Mutta olen tässä jo jonkin aikaa miettinyt, pitäisikö minun aloittaa oma taideblogi. Julkaisisin siellä omia töitäni, sekä luonnoksiani ja ehkä puhuisin piirtämisestä, välineistä, sun muusta. En päivittäisi sitä yhtä usein, mutta pyhittäisin sen kokonaan tälle harrastukselle.
Miltä tämä teistä kuulostaisi? Kannattaisiko minun harkita tällaista?

Tuohon keijukaiseen palaan muutoin myöhemmin omassa postauksessaan.

2 kommenttia:

  1. Mun pitäis tulla sun piirustusoppiin. Siinä olen huono. Ja se harmittaa. Piirtäminen on ihana taito ja niin luovuutta kehittävää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt täytyy sanoa, että vaikka olen kohtalainen piirtäjä, taidan olla surkea opettaja. Kokeilin sitä joskus, eikä minusta ollut siihen. Mutta piirtäminen on mukavaa. Luovuus kulkee meillä suvussa, sekä isoisäni, että mummuni olivat kumpikin taiteilijoita, äiti on myös hyvä piirtämään. Toivon, että edes joku meidän lapsista perisi minulta tämän ominaisuuden.

      Poista