Juhannus maalla

heinäkuuta 01, 2016

Kamera palasi viimein omalta lomaltaan ja minä pääsin viimein juhannuksen valokuviin käsiksi ja päivittämään meidän viikonlopun kuulumiset. Me siis vietimme juhannuksen Sipoossa, minun perheeni luona. Olen tietyllä tavalla maalaistyttö henkeen ja vereen. Olen tottunut vehreisiin metsiin ja peltoihin, joten en ole koskaan osannut sopeutua ihan täysin kaupunkiasumiseen, vaikka Vuosaaressa onkin vielä hieman vehreyttä jäljellä.

Meidän juhannukseemme siis kuului hyvä ruoka, äidin leivokset, laatuaika perheen kanssa ja päädyttiinpä me pikkuveljien kanssa jopa mittelemään latapelissä. Toiseksi vanhin veljeni oli myös tyttöystävänsä kanssa kyläilemässä ja äiti päätyi kertomaan tarinoita minun ja vanhimman veljeni puuhista. Ilmeisesti en ole ollut aivan niin viaton, kuin olen aikaisemmin luullut. Olen ollut ilmeisesti osasyyllisenä muutamaankin kepposeen. Nyt on sitten minun vuoroni odottaa ja katsoa, mitä tuo meidän Nuppu tulee (mahdollisten sisarustensa kanssa) keksimään.






Minusta on ihanaa nähdä Nuppu perheeni kanssa. Perhe on minulle nykyään todella tärkeä ja oman tyttäreni näkeminen minulle kaikkein rakkaimpien ihmisten kanssa, osana sitä kaikkea, on todella tärkeää. Toivon, että meidän iso perheemme pystyy antamaan tytölle jatkossa oikeanlaisia eväitä elämää varten.

Juhannus päivänä aurinko paistoi täydeltä taivaalta, joka patisti meidät kaikki ulos. Nupulle kiedottiin harsokangas eräänlaiseksi turbaaniksi pään ympärille auringolta suojaamaan. Hieman tuli ehkä mieleen Miina Äkkijyrkkä. <3 Päivällä tämä pieni taiteilijanalku pääsi myös kokeilemaan, miten se yksi, pieni hammas puree kokonaiseen porkkanaan. Siinä oli Nupulle jäystämistä moneksi hetkeksi.





Nupun päällä oleva kesäbody näkyykin kokonaan aiemmassa postauksessani Sininen kesäasu tyttövauvalle.

Meillä oli kaikin puolin aivan ihana juhannus. Toivottavasti kaikilla muillakin, nyt kun säät olivat kerrankin suotuisia.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

You Might Also Like

0 kommenttia