Laukkuhaaveena konjakin värinen, pieni olkalaukku

by - heinäkuuta 26, 2016

Minä olen jo jonkin aikaa unelmoinut konjakinruskeasta laukusta. Eikä tämä ole edes mikään lyhytikäinen haave, vaan esimerkiksi jo raskausaikana haaveilin sen sävyisestä hoitolaukusta (klik.). En kuitenkaan lopulta raaskinut ostaa kyseistä laukkua ruskeana, vaan päädyin sen mustaan sisareen (klik.). Tämä sen vuoksi, että totesin hoitolaukun olevan liian kallis, jotta voisin kokeilla väriä, jota saattaisin lopulta katua. En kadu päätöstäni ostaa mustaa laukkua, koska musta nyt vain yksinkertaisesti on minulle tuttu, luonteva väri, johon päädyn yhä uudestaan ja uudestaan. Varsinkin pukeutumisessa. Konjakinruskea laukku kuitenkin kummittelee edelleen mielessäni.
Kuva on löytynyt Pinterestistä, mutta alkuperäinen on täältä (klik.).

Koska olen päässyt ylitse hoitolaukusta, olen alkanut haaveilemaan pienestä olkalaukusta. Tällä hetkellä käytössäni (sen hoitolaukun lisäksi) on musta, pieni, luotto-olkalaukkuni. Nyt sitten etsin saman tyyppistä ratkaisua, mutta eri värisenä. Noukin jälleen kerran Pinterestistä inspiraatiokuvia laukun etsintää varten.
Kuva löytynyt Pinterestistä, mutta alkuperäinen on täältä (klik.).


Kuva on löytynyt Pinterestistä, mutta alkuperäinen on täältä (klik.).

Kuva on löytynyt  Pinterestistä, mutta alkuperäinen on täältä (klik.).

You May Also Like

0 kommenttia