Päivän asu & veljentyttö

heinäkuuta 25, 2016

Minusta tuli viime viikolla täti. Pikkuveljistäni vanhin sai esikoisensa samaan aikaan, kun minä ja äiti olimme koulutuksessa. Viikonloppuna menimme sitten vierailemaan pienen perheen luona ja täytyy sanoa ettei minun vauvakuumeeni ottanut ainakaan helpottuakseen. Vauva oli niin pieni ja siro. Meidän Nuppukaan ei ollut niin pieni kuin tämä keijukainen. Nauratti vain, kun minä, yhden lapsen äiti, tunsin itseni tavattoman kömpelöksi, kun pitelin sylissä vastasyntynyttä. Niin se taito unohtuu.


Tuo punainen toppi on alelöytö Lindexiltä ja aivan ihana. Olen täysin rakastunut siihen. Yleensä olen huono tekemään alelöytöjä, mutta nyt tein sitten niidenkin edestä.



Pikku neiti oli kerrassaan hurmaava ja ilmeisesti pienen perheen arki oli lähtenyt rullaamaan ihan hyvin. Opeteltavaa heilläkin on vielä paljon, mutta kyllä se siitä. Mekin olemme onnistuneet minun mieheni kanssa, joten varmasti hekin tulevat onnistumaan. Nuppu ihmetteli hetken aikaa uutta tulokasta, mutta lelut olivat toistaiseksi paljon kiinnostavampia. Katsotaan sitten vuoden päästä serkkutyttöjen menoa. <3


Toppi - Lindex
Haaremihoustu - New Yorker
Kengät - Second hand


You Might Also Like

0 kommenttia