Äidin kaupunkipäivän asu

elokuuta 02, 2016

Kerroin jo, miltä Nupun kaupunkipäivän tummansininen asu näytti (klik.) ja nyt olisi vuorossa minun asuesittelyni.



Tuo hartiahuivi tai mikä se nyt ikinä onkaan, on alelöytö KappAhlista. Kesän aikana olen vilkuillut ja etsinyt itselleni juuri tällaista, joten olin todella tyytyväinen, kun löysin sen alesta sopuhintaan. Sen jälkeen se onkin ollut päällä lähes päivittäin. Rakastan kimonoita ja vastaavanlaisia hulmuavia vaatekappaleita, joten tämä on aivan minua.

Huivi - KappAhl
Paita - Lindex
Haaremihousut - New Yorker
Kengät - K-kenkä
Laukku - Lindex


Nuo korkkarit on muuten maailman mukavimmat korkokengät. Pidempikin jaloillaan olo ei tunnu missään. Valkoinen paita on Lindexin Holly and Whyte mallistoa ja tuohon laukkuun palaan myöhemmin omassa postauksessaan.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Hei! Olen uusi lukija ja kiinnostaisi tietää miksei Nupun naamaa näy kuvissa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei. Tervetuloa mukaan. Nupun kasvoja ei näy kuvissa, koska sovimme mieheni kanssa jo ennen tytön syntymää, että me emme julkaise hänestä tunnistettavi kuvia somessa tai muualla internetissä. Myöhemmin, kun hän on vanhempi, niin hänellä on mahdollisuus päättää itse siitä, mitä haluaa itsestään julkaistavan. Samasta syystä, puhun täällä blogissa hänestä Nuppuna, enkä käytä hänen oikeaa etunimeään.

      Poista