2016-09-01

Blogiharrastus vs. vauva-arki

Ei ole varmaan vaikea arvata, kumpi vetää yleensä pidemmän korren? Enkä minä valita. Laitan mielelläni vauvan blogin edelle ja mieluummin olen hyvä äiti, kuin aktiivinen bloggaaja. Enkä varmasti ole yksin näiden ajatusten kanssa. Ja kyllä sitä aikaa löytyy oman blogin päivittämiselle. Lähes joka ilta, kun Nuppu on mennyt jo nukkumaan ja mies haluaisi katsella yhdessä elokuvaa, minä näpyttelen samalla postauksia.


Mikä minua kuitenkin ihan vähän harmittaa, on se ettei minulla riitä aina aika muiden blogeille. Seuraan aivan mahtavia blogeja ja lukisin mielelläni ihan joka postauksen ja vielä kommentoisinkin niitä, jos se olisi mahdollista, mutta niin ei ihan aina ole. Nyt olen pyhittänyt kolmen päivän päiväuniajat ja illat siihen, että olen lukenut kuluneen kesän rästiin jääneitä blogipostauksia. Mulla on jäänyt mielettömiä juttuja välistä, mutta kyllä se inspiraatio välittyy näin viiveelläkin.

2 kommenttia:

  1. Onpas kiva muki sinulla pöydällä :) Onko tekstit siihen itse tehty vai ostettu?

    VastaaPoista
  2. Itseasiassa se on ihan itse tehty. Tein pari mukia joulun aikaan ja lähtö tuli Kätilöopistolle kun olin saanut mukit kuivumaan ennen uunia.

    VastaaPoista