Iittalan kartio lasit

by - syyskuuta 26, 2016

Muutamien viime vuosien aikana, seuratessani eri blogeja, olen kärsinyt kiusallisesta astiastokateudesta. Sen oireita muun muassa harmistus siitä, että teini-iässä en ollut mikään astiafiilistelijä tai osannut ajatella kovinkaan pitkälle toivoessani lahjoja sukulaisilta. Harry Potterit sain kyllä kerättyä itselleni lahjoina. (Nörtti, mikä nörtti.) Mutta jos olisin ollut tosi fiksu, olisin alkanut silloin keräämään itselleni astiastoa. Kun ne lojuvat piilossa kaapissa, ei haittaa jos muutama lautanen tai lasi puuttuu. Jos voisin nyt matkustaa ajassa taakse päin, niin tämä olisi yksi niistä asioista, joissa antaisin teini-Jennille pientä palautetta.


Viime postauksessa näkyi jo tuo yllä oleva ostoskassi, sillä Itis päivillä, Iittalan haalintatarjouksen innoittamana, minä totesin, että pakko se kerääminen on jostain aloitettava. Muuten tässä harmitellaan vielä kymmenenkin vuoden päästä sitä yhtä ja samaa astiastoa. Niinpä minä marssin, mies ja Nuppu perässäni, liikkeeseen ja haalin itselleni kuusi pientä, harmaata, Kartio lasia. Enkä voisi olla tyytyväisempi päätökseeni. Hetken aikaa arvoin kirkkaiden ja harmaiden välillä, mutta päädyin jälkimmäiseen, jotta astiakaappi saisi vähän uutta väriä. Nyt sitten vain seuraamaan tarjouksia ja vinkkaamaan sukulaisille, että Arabian valkoiset 24h astiat ja  ovat oikein tervetulleita lahjoja tähän talouteen.



Olen todella tyytyväinen, että ryhdyin viimein tähän keräily hommaan. Olen nyt yhden askeleen lähempänä, sitä kaunista, ajatonta astiastoa.

You May Also Like

0 kommenttia