2016-09-08

Konjakinruskea olkalaukku

Vaikka Nupun syntymän jälkeen myös minun tavarani ovat kulkeneet pääsääntöisesti hoitolaukussa (klik.), niin kyllä minä olen kaivannut sitä omaakin laukkua ja nyt yhä usemmin se on ollut myös mukana. Siitä ei ole ihan kamalan kauaa, kun pohdin täällä blogissa uuden laukun hankintaa (klik.). Mietin jo silloin, että etsisin kokeiluun jonkun halvemman, keinonahkaisen vaihtoehdon, koska en ole täysin varma siitä, onko se konjakki minulle oikean väri.

Ehkä olisi kannattanut kerralla satsata kunnon laukkuun, koska kaikki tietävät kuinka lyhytikäisiä nämä halpalaukut ovat. Olin kuitenkin sen verran epävarma siitä, olisiko väri minua varten. Olen käyttänyt ja pukeutunut niin kauan mustaan, että uudet vaihtoehdot hieman pelottavat.


Nyt voin kuitenkin sanoa, että pelkäsin ihan turhaa. Laukusta on tullut lempparini ja toivon, että se kestäisi nyt mahdollisimman pitkään. Sama juttu kuin niiden raitojen kanssa. Pitkän pohdinnan ja jahkailun jälkeen, saankin huomata oloni todella freesiksi ja mukavaksi uudessa värissä. Pikku hiljaa, nuoruusvuosien gootti/rock/punkvaihe alkaa jäämään taakse ja alan tekemään aivan uudelaisia valintoja.

Tämä veska on siis ostettu ihan vain Lindexistä (klik.), eli sillä ei ollut todellakaan ollut hintaa kovin kummoisesti. Ihastuin aivan peruuttamattomasti laukun hieman hippimäiseen ulkonäköön ja kokoon.


Laukkuun mahtuu kaikki olennainen; Lompakko, känny (myös se uusi), passi, kynä, Aloe Lotion (joka on parempi yleisrasva kuin gelly, joka olisi kyllä monikäyttöisempi), Lipsi (joka onneksi korvaa gellyn ja on minikokoinen ensiapupaketti) ja pinnejä, sekä tietysti myös kotia-avaimeni. Kuva on otettu minun ja Nupun kauppareissun jälkeen, eli sisältö on hyvin realistinen.
Nuppu muuten herätti minut tänään 6:30. Kyllä siinä ensin oli silmät ristissä ja rukoilin, että josko lapsi jatkaisi vielä uniaan, mutta nyt on tosi virkeä olo. Sain imuroitua heti aamusta, nautiskelin rauhassa aamusmoothieni, ollaan kuunneltu radiota ja nyt minä juon rauhassa teetä, sekä polttelen tuoksukynttilää, kun Nuppu nukkuu päikkäreitään.

2 kommenttia:

  1. Kivan näköinen laukku. Värikin on sellainen, joka kolahtaa minuun kunnolla :) Välillä kannattaa rohkaistua ja poiketa värivalinnoissa siitä tutusta ja turvallisesta. Sitä voi yllättyä positiivisesti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No näemmä täytyy jatkossakin heittäytyä. Sen verran varovainen pitää kuitenkin olla ettei tule näitä ei niin hyviä ostoksia, että ei mene rahat ihan harakoille. :)

      Poista