Mamma somessa

syyskuuta 04, 2016

Sain viimein hankittua itselleni uuden kännykän. Minulla on ollut siis pieniä kännykkävaikeuksia, kun edellinen hajosi tuossa muutama kuukausi sitten ja otin käyttöön varapuhelimeni, joka alkoi olemaan jo todella vanha. Vaikka minä en kännykältäni ihan hirveästi vaadi, kyllä tänä someaikana, sitä kaipaa välinettä, joka olisi edes jotenkuten ajantasalla. Vanha Lumiani, vaikka onkin jo pitkään hyvin palvellut, alkoi olemaan ajastaan jäljessä. Kovin pala oli, kun Whatsappi ei enää toiminut. Nyt kun minä olen jälleen teknologisesti päivittynyt, ajattelin muistuttaa, että minua voi seurata myös muualla kuin täältä blogissa.

Ensimmäiseksi blogin omat facebooksivut (klik.). Se on esimerkiksi oiva tapa seurata blogia, sillä linkkaan kaikki postaukset myös sinne. Päivittelen sivuille tosin muitakin juttuja ja valokuvia. Esimerkiksi tänään hehkutin aivan ihanaa lastentarvikemerkkiä, johon hurahdin ensi silmäyksellä.  Sitten minut löytään instagramista (klik.) ja totta kai myös pinterestistä (klik.). Uusin valloitukseni on Twitter (klik.).

Näiden lisäksi blogi on listattu blogipolkuun (klik.) ja blogit.fi:n blogilistalle (klik.).

Näiden lisäksi haluaisin muistuttaa teitä myös toisesta blogistani Butterfly Galleriasta (klik.), johon menevät kaikki taide ja DIY-aiheet.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Jostain syystä en saa tuota sinun instagram-linkkiä auki. Tsekkaa onko siinä jokin vika vai onko mun puhelin taas juntturassa 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, kun kerroit. Siinä oli joku häikkä, mutta nyt pitäisi toimia. :)

      Poista