2016-10-25

Syksyinen päivän asu

Olen ollut vuosikausia tietyssä määrin epävarma oman pukeutumiseni suhteen. Usein peilikuva on ollut viholliseni ja onnistunut romuttamaan hataran itsetuntoni asuvalintojeni suhteen. Osittain se johtuu varmasti vartalostani ja siitä, miten sen tiedostan. Mutta myös siitä, että taidan edelleen hieman etsiä itseäni tämän tyyliasian suhteen.


Jonkin aikaa sitten seurasin muutamaa tyylibloggaajaa ja yritin kovasti sisäistää heidän tyyliään, mutta eihän siitä mitään tullut. Suurin syy on ollut se, että heidän tyylinsä on ollut mahdollisimman kaukana omastani. Minusta ei saa klassista, tyylikästä pukeutujaa, vaikka kuinka yrittäisi. Vaikka etsinkin sitä klassisen tyylikästä pikkumustaa vaatekaappiini. Jos joku muuten tietää hyviä tyyliblogeja, niin kommentoikaa ja kertokaa ihmeessä minullekin.


Pidän boheemista ja rock-henkisestä pukeutumistyylistä. Olen pitkään rakastanut kimonoita ja muuta liehuvaa. Minulla on useita erilaisia kimonoita, sekä pitkähelmaisia neuletakkeja kaapissani. Mutta minusta paras keksintö koskaan, on silti ihan perus farkut. Olen farkkutyttö. Joskus päälle on kiva vetää päälle collegepusero.


Pusero - Lindex
Toppi - H&M
Farkut - KappAhl
Huivi - Leather Heaven
Kengät - Rieker
Aurinkolasit - Radio Rock

Tämän kertainen asu henkii hieman enemmän sitä minun rockpuoliskoani. Pidän tuosta kyseisestä puserosta paljon, vaikka se päätyy aika harvoin ylleni. Puseron alla on yksi niistä tavallisista mustista henkkamaukan topeista, joita minulla on vaatekaapissa jokunen. Sen lisäksi on myös tummansiniset farkut, joten tämä asu on siis niin perus minua, kuin vain olla ja voi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti