2017-02-01

big mamas baby

Ei, en ole raskaana, vaikka vauvakuumetta onkin ollut ilmassa. Nyt lievennän kuumetta uudella blogivauvalla, nimittäin big mamas home saa pikkusiskon, big mamas baby! Jee! big mamas baby tulee olemaan äitiys ja perheblogi, sillä tehtyäni tästä paikasta sisustusinspiraation lähteen, olen kaivannut kanavaa jakaa myös niitä äitijuttuja ja höpötellä ihanista lastenvaatteista.
Minusta kun löytyy intohimoa molempiin.
By Pinja Rose Gold imetyskoru
By Pinjan Rose Gold-kaulakoru saatu yhteistyön kautta.

Eli jatkossa saatte nauttia kahdesta minun kirjoittamastani blogista. Tai sitten ne, joita kiinnostaa sisustaminen, jäävät tänne ja ne, jotka ovat kiinnostuneet vauvanvaatteista ja perhejutuista, löytävät niitä big mamas babyn puolelta.

Miten tähän päädyttiin?

Aika pian sen jälkeen, kun tein big mamas homesta virallisen sisustusblogin, aloin miettiä, että mites se tuleva raskausaika, jos kaikki menee nyt niin, kuin suunnitellaan? Huomasin, että minulla oli edessäni ongelma. Haluaisin jakaa tulevaisuudessa niitä perheeseen, kuin myös raskaus ja vauvaiakaan liittyviä juttujakin sisustamisen ohella. Kun minulle, myös äitiys on intohimo. Mutta en halua lähteä sotkemaan nykyistä blogia uudestaan, nyt kun sain viimein sillisaalaatin selväksi.

Silloin syntyi ensimmäisen kerran ajatus uudesta blogista. Nimi oli ensi hetkestä lähtien selvä, mutta aihe ei niinkään.
By Pinja imetyskorut

Mietin, olisiko minussa tarpeeksi naista, kirjoittamaan kahta blogia? Pystyisinkö pitämään hyvän, tasaisen postaustahdin yllä? Entä olisiko blogi olemassa raskausajan vai haluaisinko lähteä kirjoittamaan ihan perheblogia? Ajatus toisesta blogista oli kuitenkin lähtenyt tuottamaan hedelmää ja huomasin jo luonnostelevani koneelle perheblogiin sopivia postausaiheita. Seuraavaksi suunnittelin jo big mamas homelle uutta banneria, josta olisi helppoa vaihtaa home babyyn ja käyttää sitten toisessakin blogissa.

Totesin, että eihän sitä auta muu kuin kokeilla. Jos big mamas babyn siivet eivät kanna pitkälle, niin minun ei auta siitä masentua. Aluksi ajattelin aloittaa vasta, kun olen raskaana, mutta sitten huomasin, että minulla on myös muuten paljon kerrottavaa. Varsinkin, kun aloin lukemaan valikoiden muita perheblogeja, huomasin, että se arkikin on jakamisen arvoinen. Kun sitten aloitin yhteistyön By Pinjan kanssa päätin, että nyt olisi hyvä hetki laittaa pyörät pyörimään.
By Pinja silikooni imetyskorut
By Pinjan Ivory-koru saatu yhteistyön kautta.

Katsotaan, miten tämä kahden blogin postaustahti alkaa tästä tasoittua. Pitänee ottaa kaikki sisällöntuottamis taidot ja kalenterit käyttöön, että homma lähtee rullaamaan tasaisesti. Tässä on ehkä se hyvä puoli, että julkaisut ja aiheet tulee mietittyä tarkemmin kahden blogin kanssa.

Joten tervetuloa käymään myös big mamas babyn puolella. :) Linkki löytyy myös tuolta yläpalkista.

xx
Jenni S.

6 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivalta idealta. Tulen toki tsekkaan uudenkin blogin, vaikka aihepiirinä tämä ja sisustus on lähempänä omaa sydäntä. Sun toiselle blogille löytyy varmasti oma lukijakunta. Kivaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä vähän odotankin, että blogeille syntyy omat lukijakuntansa. Ja se olisi vähän, kuin tarkoitus. :) Kuten sanoin, toivon, että tällä tavoin voin tuottaa entistä laadukkaampaa sisältöä myös tänne.

      Poista
  2. Kiva idea! Työtähän se vaatii, mutta vaikutat tosi innostuneelta. 😊 Minä kirjoitin aikoinaan lastevaate/lapsiblogia. Siitä minun bloggaus on aikoinaan alkanutkin. Sinne oli oikeastaan helpompi saada lukijoita kuin sisustusblogiin. Toki kuvasin lasta ja arkeamme ja se tuntui kiinnostavan muita äitejä. Tsemppiä uuteen! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Työhön mä olen varautunutkin ja olen miettinyt, että nyt täytyy oikeasti alkaa aikatauluttamaan tätä blogityötäkin, että ehtii tekemään kaiken ja pystyy pitämään yllä sitä laatua. Yksi syy, miksi päädyin perheblogiin oli tosiaan ne lapsiaiheiset yhteistyötarjoukset, joita olen saanut ja jotka eivät mielestäni sopineet lopultakaan sisustusblogiin. Uskon, että lisätyöstä huolimatta tämä kaikki menee helpommin ja selkeämmin tällä tavalla.

      Poista
  3. Tulin tuolta Katrin blogin kautta katsomaan mitä kirjoittelet sisustuksesta.Kivalle vaikuttaa!

    VastaaPoista