Hyvä perusasu

helmikuuta 19, 2017

Kuvat ottanut Erica Huhta

En usko, että olisin täällä jäänyt jotenkin hiljaiseksi siitä, että farkut ja neuletakit ovat my thing. Luotan farkkuihin lähestulkoon tilanteessa, kuin tilanteessa ja vaatekaapista löytyy useampi neuletakki ja silti katselen uusia A I N A, kun olen kaupoilla. Ne on helppoja ja ne sopii lähes aina.

Tässä on yksi hyvin perus asu ja itseasiassa minun tämän kevättalven suosikkiyhdistelmäni. Tuo bling-neule, musta t-paita ja tummansiniset farkut. Lisäksi tuo By Pinjan Posh-koru sopii tähän asuun ihan täydellisesti.




Tässä on hyvä mennä töihin tai kahville tai lapsen kanssa kerhoon tai ulos, johonkin rennompaan paikkaan syömään.

Neule - KappAhl
Paita - Ikivanha second hand
Farkut - KappAhl
Koru - By Pinja (saatu)

Tuo musta paita on valehtelematta ollut mulla varmasti jo ensimmäisessä ammattikoulussa ja se menee mulle edelleen, eikä ole kulunut miksikään. Ja minäkin olen saanut sen käytettynä. Ikää paidalla on heittäen yli kymmenen vuotta. Mistä tällaisia vaatteita saa enää?

xx
Jenni S.

You Might Also Like

0 kommenttia