Kaksi blogia = tuplasti työtä

maaliskuuta 09, 2017

En oikeastaan osannut aiemmin ajatella, mitä se kaksi blogia oikeastaan tarkoittaa. Nyt on selvinnyt, että se tarkoittaa ihan rutosti töitä. Mä olen joutunut miettimään paljon asioita uusiksi. Mielessä kävi jo, että lopettaisin big mamas babyn ensimmäisen kuukauden jälkeen. Jotenkin se luovuttaminen ei vain kuulosta luontevalta tässä kohtaa. Eihän tässä ole kulunut vasta, kuin kuukausi. Bloggaaminen on kuitenkin se mun the thing, joten mä aion onnistua tässä. Täytyy vain muuttaa taktiikkaa.

Rakastan bloggaamista, mutta on selvää, että en pysty pitäämään kahta pääblogia. Joten minun on tehtävä toisesta ihan oikea kakkosblogi ja päivitettävä sitä harvemmin. Nyt kun olen yrittänyt pitää postaustahtia yllä molemmissa, tilanne on se, että olen vain laiminlyönyt kumpaakin. Tarvitseeko minun edes mainita, että big mamas home tulee olemaan se pääblogi? Se on se, joka nyt pitkän puurtamisen ja muutosten jälkeen alkaa tuottamaan ihan konkreettista hedelmää.

Ensimmäiseksi pitäisi keksiä joku hyvä kalenterisysteemi, johon saisin suunniteltua ylös kaiken blogeihin liittyvän. Saisin jaksotettua postaukset ja tulevat deadlinet kalenteriin, jota voisin sitten seurata. Valokuvaaminenkin ehkä helpottaisi. Minulla roikkuu nytkin luonnoksissa postauksia, jotka kaipaavat enää niitä valokuvia, joita en ole muistanut ottaa.

Mutta näillä mennään. Oikeanlaisen systeemin löytämiseen menee varmasti se oma aikansa, mutta eiköhän tämä lähde rullaamaan, kun tarpeeksi yritetään.

xx
Jenni S.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Olen kanssa miettinyt, että tekisi toisen blogin pääblogin rinnalla. Tällä hetkellä aika ei vaan riitä siihen. Toivottavasti löydät tasapainon kahden blogin välillä. Suunnitelmallisuudesta on aina hyötyä oman ajankäytönkin kannalta. Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tässä hommassa suunnitelmallisuus on kaiken a ja o. Olen huomannut sen nyt selkeämmin, kuin koskaan aikaisemmin. Mutta en tosiaan aio luovuttaa jo ihan siksi, että tällä tavoin voin puhua kaikeasta haluamastani ilman, että sisustusblogini kärsii.

      Poista

Like us on Facebook