Maaliskuun parhaat x 6

maaliskuuta 31, 2017

Tässä olisi nyt maaliskuun parhaat palat. Olkaa hyvä.
Lucky no. 7 | Lastenvaatteet | Play hard legginssit

1. Lucky no. 7:in paketti saapui Hollannista
Pikku juttu, joka vain sattui tälle päivälle, jolloin se pääsi mukaan listaukseen. Olen pitkään ihastellut Lucky no. 7:n mustavalkoisia lastenvaatteita. Mutta en ole raaskinut ostaa niitä ennen, kuin tuo lapsonen on käyttänyt yhtä kokoa pidempään, kuin kolme kuukautta. Tilasin omani suoraan Hollannista, sillä suomen nettikauppojen valikoimat eivät ole olleet kummoisia.

2. E:lle keväthaalari käyttöön
Meillä on ollut kevään välikausihaalari valmiina jo pari kuukautta, joten oli ihanaa päästä käyttämään sitä.
Kuukauden parhaat | Anno Collection | Pandora matto

3. Kotoilu
Olen äitinä huomannut miten mukavaa kotona voi oikeasti olla. Olen jo aikaisemmin ollut enemmän koti, kuin kyläily- tai bileihminen, mutta nyt olen oppinut arvostamaan koti-iltoja entistä enemmän. Varsinkin niitä hetkiä, kun pikkuinen on jo nukkumassa ja meillä aikuisilla on hetki ihan kahdestaan. Päiviin kuuluu ehdottomasti lapsen nauru ja höpsötykset, mutta ilta on meille kahdelle.

4. Iltakirppis ja Earth hour
Me oltiin Erikan kanssa iltakirppistelemässä Konehalli Brunolla ja juhlimassa samalla Earth houria. Kokemus oli aika kiva, vaikka vegekebabbi ei iskenytkään minun makuhermoihini.
Tikattu keinonahkalaukku | Anno collection | Pandora

5. Uusi laukku
Söpö uusi, tikattu laukku. Kokeilen parhaillaan miten tikattu (keino)nahka sopii omaan tyyliin ja hyvältähän se tuntuu.

6. Hyvä ruoka
Meidän kevään uusi missio on panostaa entistä enemmän hyvään ruokaan ja yhdessäoloon. Tämä tarkoittaa muun muassa ruokalehtiin paneutumista. Olen ollut tänään kipeänä ja viettänyt sen muun muassa lukemalla Maku lehteä, nälissäni, kieli pitkällä.
Maku lehti | Plaza | J.R. Ward Verisuudelma Mustan tikarin perintö

xx
Jenni S,

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Sinun maaliskuu vaikuttaa menneen hyvin ja pitäneen sisällä ihania hetkiä! toivottavasti teidän huhtikuu tulee olemaan täynnä hyviä hetkiä myös <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällainen listaaminen on hyvä positiivisenajattelun harjoitus. Minun rakas äitini puhuu työnsä puolesta paljon asenteesta ja positiivisesta asenteesta ja siitä, miten nämä, sen kovan työn ohella, voivat auttaa ihmistä eteenpäin elämässä. Tämä on minun tapani pitää positiivistaajattelua ja -asennetta yllä. <3

      Poista

Like us on Facebook