2017-04-27

Baby B

Nyt tulee syy siihen, miksi kirjoittaminen ja postausten julkaiseminen on ollut tänä keväänä niin tahmeaa. Tämän uutisen kertomista olen odottanut noin pari kuukautta, joten ilman sen suurempia juhlallisuuksia; Meille tulee V A U V A!

Thomas Sabo Charm club | Baby on board | Baby B | Toinen vauva

Olen ollut ihan toivottoman väsynyt tämän alkuraskauden ajan ja ajatukset kulkevat, kuin mummot hangessa ja kirjoittaminen ei ole sujunut alkuunkaan. Anteeksi siitä, mutta kuten huomaatte, väsymykselle on hyvä syy, Baby B.

Raskausvatsa | Raskausviikot 10 + 5 | Toinen raskaus

Toinen vauva on minun ja mieheni harras toive ja positiivisia uutisia odotettiin tulisilla hiilillä. Baby B ei antanut odotuttaa itseään onneksi kauaa, toisin kuin isosiskonsa. Muutenkin, Baby B:n odotus on sujunut tähän asti hyvin, hyvin erilaisissa tunnelmissa, kuin esikoisemme. Ja siitä minä olen todella onnellinen. Jos kaikki menee hyvin, meitä on ensi marraskuussa neljä.

Ja sisustajille tiedoksi, tämä tarkoittaa myös uutta asuntoa ja lastenhuoneen sisustamista. ;)

xx
Jenni S.

8 kommenttia:

  1. Oi ihanaa! Oikein paljon onnea <3 muistan itse tuon ajan, kun ei olisi malttanut olla kertomatta :) Itsellä oli vain niin paha pahoinvointi, että se vei viikoiksi sängynpohjalle :/ Tsemppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. <3 Kyllä tässä on oltu aika tulisilla hiilillä, kun haluaisi huutaa tämän koko maailmalle. No, onneksi seesteinen keskiraskaus on nyt aluillaan ja asiasta saa puhua ja tämä väsymyskin toivon mukaan helpottaa.

      Poista
  2. Ihanaa raskausaikaa ja odotusta ❤

    VastaaPoista