2017-05-06

Miten raskaus tulee näkymään blogissa?

Tätä on pohdittu pitkään ja hartaasti ja lopulta olen päässyt jonkinlaiseen lopputulokseen. Raskaus tulee kyllä näkymään blogissa. Kuten sanoin, perheenlisäys tuo mukanaan myös uusia aiheita, mutta big mamas homesta ei ole tulossa odotusblogia. En tule puhumaan täällä terveyteen liittyvistä asioista, en raskausajan ruokavaliosta, enkä tule päivittämään kerran viikossa raskauskuulumisia. Täällä ei puhuta raskausviikoista tai vertailla tuplarattaiden ominaisuuksia, koska en usko niiden kiinnostavan tämän blogin lukijakuntaa. Enkä minä yksinkertaisesti koe itseäni mammabloggaajaksi, sen olen todennut nyt kuluneen kevään aikana.

Raskaus, Baby B, Raskaus valokuvaus

Se, mistä tulen puhumaan on muun muassa oma raskausajan tyyli. Huomaan itse olevani yhä enemmän ja enemmän kiinnostunut omasta pukeutumisestani, sekä muodista ja haluan tuoda myös tyyli asiaa enemmän blogiini. En aio toista raskausaikaa pukeutua perunasäkkeihin, joten asiaa löytyy.

Oot niin ihana, neuvolakorttikotelo, By Pinja imetyskoru

Sen lisäksi tulen puhumaan vauva-ajan hankinnoista sisustajan näkökulmasta, koska oma näkökulmani on muuttunut kovin paljon esikoisen ajoista. Muutamia mielipidekirjoituksia saattaa myös tulla, mutta aion pitää kaikki raskauteen liittyvät postauksen blogin teemaan sopivina. Ja ehkä minä voisin kehitellä myös postauksen aiheesta vauva ja talous.

Mooseskori, Raskaus, Baby B, big mamas home, Jenni S.

Tähän loppuun haluaisin ilmoittaa, että tästä edes päin minulla on vain yksi blogi. Minusta oli avaavaa kokeilla myös kakkosblogia ja kirjoittaa perhe-elämästä, mutta olen nyt todennut etten minä ole perhebloggaaja. Minä olen sisustus ja lifestylebloggaaja, enkä yritäkään olla mitään muuta. Nyt haluan keskittyä big mamas homeen, koko ajalla ja tarmolla, joka minulla on varattuna bloggaamiseen. Eli, älkää suotta odottako niitä raskausviikko postauksia, ne eivät vain yksinkertaisesti sovi minun tyyliini.

xx
Jenni S.

4 kommenttia:

  1. Kahden blogin pitäminen on todella rankkaa, joten hyvä valinta. Ja hienoa, että päätit tehdä rajauksen. Itse en osaa ja siksi tuo oma blogi tuntuu olevan hirvee sillisalaatti. 🙈

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, omassa blogissa toimii selvästi tällainen rajatumpi sisältö. Jos se lähtee rönsyilemään, vaikutukset näkyy heti lukijamäärissä. :) Lisäksi, koen tällaisen rajauksen itsellekin miellyttävämmäksi. Esimerkiksi viikottaisten raskauskuulumisten vääntäminen olisi saattanut saada minut stressaamaan ihan syyttä suotta.

      Poista