Mitä kesäksi vaatekaappiin?

kesäkuuta 28, 2017

Kerroin Raitamekko & pari paitaa-postauksessa, miten vaatteeni ovat alkaneet vaivihkaa kiristämään, kun BB kasvaa ja ottaa omaa tilaansa. Samaan syssyyn kerroin miten H&M:n äitiysosasto tarjosi hyvää ensiapua tilanteeseen, mutta netin valikoima on huomattavasti kattavampi. Siksi halusin koota teille kesäisen kollaasin, jos siellä ruudun takana joku muukin kaipaisi inspiraatiota kesäiseen raskausajan pukeutumiseen.





Myös äitiyspuolella H&M:ltä löytyy liuta ihan niitä hyviä perusvaatteita, perushintaan, joita minä ja varmasti moni muukin, käytän ihan päivittäin. Kaiken ei tarvitse olla ihanaa ja ihmeellistä. Lisäsin kollaasiin myös pitsihihaisen toppini, johon olen todella tyytyväinen. Ja olkilaukku ei liity raskauteen, mutta kesään kylläkin. Minulla on itselläni etsinnässä kaunis kesäkassi ja kollaasin yksilö voisi olla hyvä vaihtoehto. Tuo Bodycon mekko on aika ihana ja mietin olisiko se hyvä vaihtoehto kesän tuleviin juhliin.

Kollaasia tehdessä huomasin, miten tyylini on muuttumassa kokoajan hillitymmäksi ja jopa klassisemmaksi. Minä koin nuorempnan sellaisen rokki/hippi/punkkari/gootti-vaiheen, mutta nyt niitit ja paljetit ovat jääneet hiljakseen pois ja tilalle on tulossa rusetteja, pelkistettyjä linjoja ja ajattomia malleja. Niin ja tietysti raitoja. Minun silmiini muutos ei ole mennyt ainakaan huonompaan suuntaan.

xx
Jenni S.

You Might Also Like

0 kommenttia