Terassi inspiraatiota

by - kesäkuuta 22, 2017

Arvatkaa vain, onko minulle iskenyt nyt joku terassinlaitto kuume, kun olemme puhuneet vakavasti muutosta? Koska uusi koti ei ole vielä täysin selvillä olen pistänyt monia sisustusprojekteja jäihin odottamaan. Parvekkeen ovesta en ole suostunut edes vilkaisemaan, sillä olen lähes aina pitänyt isoa kattoterassiamme ahdistavana. No, nyt kun olemme muuttamassa, olen ymmärtänyt sen kolmenkymmenen neliömetrin potentiaalin. Mitä vääryyttä! Miksi kaiken arvon ymmärtää vasta, kun se on liian myöhäistä.

Terassi kalusteet, kesä terassi, parveke, puutarhakalusteet
Kuva lainattu täältä.

Yhtä kesää varten en viitsi alkaa parveketta laittamaan. Varsinkin kun todennäköisyys sille, että seuraavassa kodissa olisi puoleksikaan samanlailla tilaa, on hyvin pieni. Mutta arvatkaa vain, löysinkö jotain pientä, terassille sopivaa tätä kollaasia tehdessä? Voipi olla, että pitää käväistä tänään Jyskin kautta, sillä nämä löydöt sopisivat myös pienemmälle parvekkeelle.



Olen tässä sisustusbloggaajana löytänyt itsestäni pienen design tuolien rakastajan. Edelleen ne valaisimet ovat se minun juttuni, mutta ei niissä tuoleissakaan mitään vikaa ole. Joten vaikka, terassilla tai parvekkeella muutoin suosisi perus puutarhatuotteita, niin olisi kiva tuoda särmää ilmeeseen esimerkiksi juuri Kartellin kauniilla Masters tuoleilla. Ne sopisivat niin ruokapöydän ääreen, kuin myös pieniksi nojatuoleiksi. Huomaattekos muuten, kun viime postauksessa sanoin etten ole lexingtonin tyttö, mikä tässäkin kollaasissa komeilee? Terassille olisi ihanaa luoda hyvä, rento tunnelma, jossa kaikki viihtyvät. Niin lapset, kuin aikuisetkin. Vaan, jos tuollaisen tiipiin ostaisi, saisiko lapsia enää pöydän ääreen syömäänkään?

Lisää pihapuolen inspiraatiota voi löytää Pinterestistä Outdoors-kansiostani.

Ihanaa juhannusta! Toivottavasti säät olisivat meille suotuisia tulevana viikonloppuna.

xx
Jenni S.

*Tuotekuvat on lainattuja!

You May Also Like

0 kommenttia