28 vuotias minä

by - heinäkuuta 11, 2017

Herätessäni lauantai aamuna, en edes muistanut koko syntymäpäivääni. Vasta, kun facebook alkoi ilmoitella itsestään ja onnentoivotuksista, havahduin siihen, mikä päivä oli. Olemmekin nauraneet, että vanhuus ei tule yksin.

kuppikakku kortti, syntymäpäivät, musta syntymäpäiväkortti

Täytin 28 vuotta ja näin pari päivää kakskasina oltua olen todennut sen olevan ihan jees ikä. Olen melko onnellinen. Meillä on paljon huolia ja vielä paljon koettavaa, mutta minä ja me olemme saaneet jo hirvittävän paljon. Olen löytänyt kumppanin, jota rakastan ja vaikka arki on välillä vääntöä, ainakin me väännetään sitä yhdessä. Olen onnellinen, että päätimme lopulta taistella suhteemme ja toistemme puolesta. Sen lisäksi olemme saaneet aivan ihanan tyttären ja toivon mukaan marraskuussa perheemme kasvaa yhdellä ihmisellä. Tässä ei voi tuntea olonsa kuin siunatuksi.

Lisäksi, vaikka työrintamalla haparoin yhä, olen löytänyt oman juttuni bloggaamisesta ja valokuvaamisesta. On mielenkiintoista nähdä, mihin bloggaajan siipeni lähtevät kantamaan. Ja katsotaan niitä työasioista sitten, kun tämä vauva on maailmassa.

Vaaleanpunainen kukkakimppu, järvenpään kukkatalo

Odotan innolla mitä tuleva vuosi ja vuodet tuovat tullessaan. Valmistaudun jo henkisesti siihen 3 ja 0 rajapyykkiin, joka on parin vuoden päästä edessä. Nyt haen tyttäreni päiväunilta lounaalle ja alamme valmistautumaan perheretkelle.

xx
Jenni S.

You May Also Like

4 kommenttia

  1. Onnitteluja sinne! Itsekin täytän tänävuonna jo 24, tuntuu suurelta iältä. Jotenkin näen itseni vielä pahaisena 18-vuotiaana teininä kun katson peiliin, mutta vaikka henkisesti olen kasvanut on tyylini pysynyt erittäin uskollisena itselleni siitä asti. Ikääntyessä voi olla onnellinen monesta hyvästäkin asiasta, rauhallisesta sekä tasaantuvasta elämästä ja kaikista kokemuksista matkan varrella!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. En minäkään tunne itseäni kolmekymppiseksi, vaikka äidiksi tulon myötä otinkin valtavan henkisen kasvupyrähdyksen. Mutta eikös sitä sanota, että ihminen on juuri niin vanha, kuin miksi itsensä tuntee. Sen olen kuitenkin huomannut, että näissä tyyliasioissa, niin muodin, kuin sisustuksen suhteen, tyylini on kokenut valtavan muutoksen. Puhunkin usein siitä, että etsin blogissa sitä omaa tyyliäni, joka on selvästi vasta jalostumassa. Jännä nähdä mihin tämä tästä jalostuu. Puitteet alkavat kuitenkin olla jo selvillä.

      Poista
  2. Myöhästyneet synttärionnittelut sinulle <3 Minä täytin maaliskuussa 40v ja tuntuu että yhdessä yössä muutuin vanhaksi, en muista enää asioita ja väsynyt jo klo 21 aikoihin ;););) Kivaa keskiviikkoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti. :) Minulla muistin tuntuu vieneen tämä raskaus ja samasta syystä olen itse ihan valmis sänkyyn silloin kello 21. :D Ihanaa kesää!

      Poista