Maitokahvimedia collection - By Pinja

heinäkuuta 28, 2017

*Kuvat Pinja Tuominen

Kun Maitokahvimedia ei ollut vielä tullut julki ja valmistelimme projektia salassa, some pauhaten, Mira-Marie oli se, joka heitti ilmoille ajatuksen omasta korusta. Piti vain keksiä, miten tällaisen toteuttaisi. Sekä minä, että Mira-Marie olimme tehneet aikaisemmin yhteistyötä By Pinjan ja jotenkin Maitokahvimedian yhteistyön puheeksi ottaminen tuntui todella luonnolliselta. Jo ihan sen vuoksi, että tunnemme By Pinjan tuotteet entuudestaan ja pidämme niistä valtavasti.


Koska minä olin Pinjan kanssa enemmän tekemisissä, asian esittäminen lankesi minun tehtäväkseni. Olimme sopineet Pinjan kanssa kahvilatreffit jo aiemmin, joten pääsin esittämään ehdotuksemme kasvotusten. No, Pinjahan ehti suostua jo ennen, kun sain esitettyä kysymyksen loppuun. Ja sen sijaan, että hän olisi suunnitellut meille vain yhden korun, hän suunnitteli meille neljän korun malliston. Olimme haltioissamme.


Voi sitä jännityksen tunnetta, kun Pinja laittoi viestiä ja kertoi lähettävänsä ensimmäistä kertaa kuvat tulevasta mallistosta. Emme olleet pysyä nahoissamme. Kokoelma ylitti odotuksemme. Ehtaa By Pinjaa, Maitokahvimedialla höystettynä. Sovimme, että nimeksi tulisi yksinkertaisesti Maitokahvimedia collection.









Me Maitokahvimedian tytöt olemme todella ylpeitä näistä koruista ja kiitollisia Pinjalle, että hän omalta osaltaan lähti tähän yhteistyöhön mukaan. Minä erityisesti odotan sitä, että korut pääsevät kunnolla käyttöön Baby B:n synnyttyä, sillä rakastuin niihin aikanaan aivan ensi silmäyksellä, vaikka en silloin enää imettänytkään. Käytän muutenkin paljon By Pinjan koruja, mutta vauvan synnyttyä käytöstä tulee varmasti päivittäistä. Enkä minä ole ainoa, joka rakastaa näitä silikonikoruja. Pikku E on ominut itselleen täysin Cafe Latte-korun.

xx
Jenni S.

You Might Also Like

2 kommenttia