Maitokahvimedia

heinäkuuta 17, 2017

Viimein pääsen kertomaan siitä isosta projektista, jota olen työstänyt koko kuluneen kevään ja kesän ja joka on vienyt huomiota myös omalta blogilta. Ette uskokaan, kuinka vaikeaa tämän salaisuuden pitäminen on ollut. Mutta pidemmittä puhetta, minä olen uuden, yksityisen, kuun alussa toimintansa aloittaneen, blogiyhteisön Maitokahvimedian yksi perustajajäsen!


maitokahvimedia, blogiyhteisö, #meiltäsinulle
Olen jo hetken puhunut siitä, että haluaisin viedä tämän blogiharrastuksen omaksi iloksi kirjoittelua pidemmälle. Siksi johonkin blogiyhteisöön kuuluminen alkoi tuntua koko ajan tärkeämmältä ja olennaisemmalta osalta blogin tulevaisuutta. Aloitin silloin tutustumalla eri yhteisöihin ja laitoin hakemuksenkin joihinkin, mutta pian tämän jälkeen sain tarjouksen, josta en yksinkertaisesti voinut kieltäytyä.

Maitokahvimedia, blogiyhteisö, #meiltäsinulle

Eräs bloggaaja otti minuun yhteyttä ja kertoi projektista, jossa on mukana pieni joukko pitkän linjan bloggaajia ja jonka tarkoituksena olisi luoda uusi, erilainen, seuraajiaan uudella tavalla aktivoiva blogimedia. Tämän päätteeksi hän kysyi, haluanko minä lähteä mukaan? Suostuin sen enempää miettimättä, sillä mikä olisi hienompaa, kuin olla osa jotain uutta ja päästä oikeasti vaikuttamaan alusta asti yhteisön asioihin.

Maitokahvimedia, blogiyhteisö, #meiltäsinulle

Matka tähän pisteeseen asti on ollut jo todella hieno ja opettavainen. Olen oppinut paljon lisää bloggaamisesta, blogimarkkinoinnista ja mediayhteisön perustamisesta. Ennen tätä projektia oli vaikeaa edes kuvitella, mitä kaikkea pitää ottaa huomioon, järjestää ja suunnitella ennen, kuin asiasta voi edes tiedottaa. Työtä on ollut ihan valtavasti siihen nähden, että se on täytynyt sovittaa perhearkeen, parisuhteeseen, omaan päivätyöhön ja bloggaamiseen, mutta olen nauttinut joka hetkestä. Tämä on opettanut minulle myös suunnitelmallisuutta, mikä on selvästi elintärkeää tällä alalla. Olen tässä ajassa ehtinyt kasvaa jo kilometrin verran bloggaajana ja tämä varmistanut, että haluan edelleen kehittyä ja kasvaa tällä alalla ihan ammattilaiseksi asti.

Huikeinta tässä on se, että kaikki on vasta aivan alussa! Minulla on iso luotto meidän tiimiin ja projektiin ja uskon vakaasti ettei tämä jää tähän. 

Maitokahvimedia, blogiyhteisö, #meiltäsinulle

Kuten sanoin, jo Maitokahvimedian valmistelutyö on vaatinut paljon aikaa, mikä on ollut tietysti pois lähinnä mieheltäni. Pikku E:lle olen pyrkinyt antamaan aikaa ja huomiota kuten ennenkin, koska pieni tyttö ei sitä ymmärrä, että äidillä on projekteja. Mieheni sen sijaan on ymmärtänyt hienosti ja antanut minulle aikaa. Vastavuoroisesti olen toki pyhittänyt tietysti iltoja ihan vain hänelle ilman puhelinta ja tietokonetta. Mutta kunhan Maitokahvimedian asiat lähtevät pyörimään ja saamme homman rutinoitumaan, olen hänelle ison palveluksen velkaa.

Maitokahvimedia, blogiyhteisö, #meiltäsinulle

Omasta puolestani haluan toivottaa teidät tervetulleeksi Maitokahvimedian mukaan. Meidän tarkoituksemme on tarjota lukijoille säännöllisesti laadukasta luettavaa ja sisältöä, aktivoida seuraajiamme uusilla tavoilla ja tehdä myös hyvää niille, jotka sitä kaipaavat. Tällä hetkellä toimimme aktiivisesti somessa, mutta piakkoin aukeavat myös nettisivumme, joiden myötä homma lähtee kunnolla käyntiin. Mutta seuratkaa meitä facebooksissa, twitterissä ja instagramissa, joita päivitetään päivittäin. Pari hienoa juttua on jo tiedossa Maitokahvimedian tiimoilta ja odotan innolla, että pääsen kertomaan teille myös niistä.

xx
Jenni S.

You Might Also Like

2 kommenttia

  1. Wow! Onnea teille projektiin. Miten mikään, missä on mukana kahvia, voisi olla huono idea. <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Ollaan kyllä todella täpinöissämme tästä ja näin mekin ajattelimme. :D Katsotaan mitä kaikkea me vielä kahvin kanssa keksitään.

      Poista